tirsdag 23. februar 2010

this acing heart, aint broken yet.

bloggbloggblogg..


veit ikke helt om blogg er min greie, jeg klarer aldri å huske å skrive, jeg kommer på at jeg har en ett eller annet sted når jeg kommer over bloggene til folk jeg kjenner, og da må jeg hoppe mellom forskjellige nettsteder som har blogg.
men nå, fant jeg ut at jeg kan bare logge meg inn på G-mailen min og gå rett derifra, da ble det plutselig ikke så vanskelig, så kanskje jeg skal begynne å skrive litt igjen.
selvom jeg ikke har noe å skrive om, og bloggen min er drit stygg i forhold til hele verden sin.


Mitt "nye" band, Detergent, er i studio nå, og håper alle som leser dette går inn på www.dtrgnt.com og sjekker ut låta vår "in the end: nothing"
vi har våre dager i studio om dagen, og EP er på vei.


så litt om bare meg og musikk..

jeg tror jeg begynner å bli temmelig myk i smakem av musikk, jeg kan sitte å høre på Miley Cyrus med "Party in the USA" og like det, det hadde vært greit hvis jeg hadde vært lillesøstra mi, men når det er meg så er det vel egentlig ikke greit i forhold til alt annet jeg pleier å høre.
Synes også "battlefield" er en knall låt av Jordin Sparks, jeg aner ikke hva som skjer i verden.
hvor ble det av min smak for Mötley crüe, Iron Maiden osv?!

Men det er vel kanskje bra å kunne høre på mye forskjellig, i forhold til inspirasjon til "musikkproduksjon".


Oslo updates.

Jeg sitter i et "høll" av en leilighet å eter sjokolade, drikker cola, ser på tv og sover, det er hva man kan kalle kvalitetsliv.
Men tro det eller ei, nå har jeg skjerpet meg, og har meldt meg inn i elixia for å begynne å trene, og selvom hele verden tenker "Hva FAEN?!" så synes jeg det faktisk er greit, Sondre og meg, trener til den store gullmedaljen.

Ang gullmedalje.
OL, skjønner ikke at folk gidder å bruke tida si til å sitte inne å se på noen stå på planker bortover og skyter på små sirkeler for å kunne gå videre, kan ikke folk komme seg ut å stå på planker selv?
Når noen nevner Gull, er det første man tenker som regel Peter Northug, greit at han er flink, men å være så jævlig arrogant og drittunge som han, bare fordi han brakk staven pga en svenske, gir ikke det han klarsignal for å sutre og hate svensken for alt i verden. Da ble plutselig nordmannen dum i forhold til svensken. Du ekke tøff om det er det du tror.
eneste ski som kan være artig å se på er skiflyvning og utfor, der folk faktisk kan tryne å slå seg, alltid like moro å se noen runde en sving og plutselig gå rett på tryne og skli nedover bakken i temmelig stor fart.


back to osloupdates.
føler livet som fattig er ganske kjedelig, har -72 kronter på bankkortet, og det er ikke mye moro, men livet har også mange ups i forhold til downs, kjæresten min og jeg har vært sammen i over 4 mnd nå, sondre har fått lappen så jeg slipper å gå, bandet har stor framgang, jobben er som alltid, dvs. koselig og en del stress og leiligheten begynner faktisk å holde seg ryddig, utenom rommet, der ser det ut som en naturkatastrofe.

Ingen kommentarer: